Feb 16, 2012

Addiction #1 - Pinterest

Olá a todas!

Depois de ter estado ausente durante uns dias por trabalhos do mestrado, agora vou tentar voltar em força e com tantas coisas que tenho para partilhar convosco estou super ansiosa!

                                       

Hoje venho-vos falar de uma aplicação online que estou completamente viciada, mas mesmo muito! Não consigo estar muito tempo sem lá ir. Já muitas meninas a conhecem, mas eu faço as honras da sua apresentação, O Pinterest! Já a tinha criado há um tempinho, mas agora é que estou a "navegar" profundamente na aplicação e estou a adorar! É uma óptima inspiração para mim e adoro juntar e organizar tudo o que me inspire para tentar conseguir finalmente fazer o meu inspirational board que já comecei e comprei para colocar no meu quarto.
Estou a adorar o resultado que se está a formar e o aspecto de todos os meus boards com os meus pins.
Só vos digo, é óptimo porque cada vez que vejo em blogs, sites, em qualquer plataforma na net fotografias que gosto, faço logo um pin com o fantástico "botãozinho" que eles têm que podemos colocar na nossa "Bookmark bar" do Google Chrome! Adoro adoro adoro! Podem espreitar o meu Pinterest aqui
Para terem uma página no Pinterest necessitam de convite, mas se quiserem podem solicitá-lo no próprio site ou deixem-me um comentário abaixo que terei o maior gosto em vos enviar o convite!

E vocês, já conhecem o Pinterest? Alguém tem?


Hello everyone!


After being out for a few day for master projects, I'm back or I'll try to be more present and I have so many things to share with you that I'm anxious and also excited!


Today I'm going to tell you about an online application that I'm totally and completely addicted, really! I can't be to long  without going there! For sure, there's a lot of girls that already knows it but I do the honors to presenting it, it's Pinterest!! I created it a while but now I going deeper with it and I'm loving it! It´s a great inspiration for me and I love pinning all the time! I'm doing it all the time! SO addicted! I love to add and organzing all of my pins and everything that inspires me and to finally try to do my inspirational board which I already strated e bought for my bedroom.


I'm loving the result that I'm getting as well as the appearance of the boards with my pins! It's really cute! And let me tell you that is great because whenever I like a picture I see on blogs or websites or something else, I just have to pin it with "Pin it" button that we can had to our bookmark bar on Google Chrome. Love love love it! It so easy to pin, right? You can take a look at mine, here.
To have a Pinterest page you need an invitation but if you want you can request on their website or you could leave me a comment below that I would be pleasant to send you an invatation! It's so much fun!


And you girls, do you already knew about it? Do you have a Pinterest?


xx

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...