Jul 10, 2012

Bright Flashes




For my return to the blog I choose this outfit from my last shop and I have to tell you that peplum is one of my favourite pieces for the season! On this outfit I'm wearing my dark skinny jeans with a bright coral peplum top with my nude flats accessoring with some of my favorite summer friendship and chain bracelets and with one of my favorite bags I bought in New York from Marc Jacobs!
I hope you like the pictures! Let me know what you think by leaving a comment below. 
Hope you had an amazing start of week! For those who are in vacations have fun and enjoy the sun and for those who are working like me or studying don't freak out cause our days will come! Yeah!
Have an amazing day girls!! You can follow all my steps or updates during the day on  twitterpinteresttumblr or facebook! (well, I think I'm in all social media websites) Stay tuned!

E porque o meu regresso tinha que ficar marcado decidi escolher um outfit com muita cor com a minha última aquisição e tenho que vos dizer que estes peplum tops são definitivamente uma das minhas peças favoritas para esta estação! Neste outfit estou a usar umas skinny jeans escuras para contrastar com o peplum top de cor coral bem forte que parece bem encarnado com as minhas sabrinas nude e com as minhas friendship e chain bracelets preferidas deste Verão, sem esquecer claro, uma das minhas malas de eleição que comprei em Nova York do Marc Jacobs! 
Espero que tenham tido um óptimo início de semana! Para quem estiver de férias aproveitem ao máximo que o calor está a chegar outra vez amanhã com temperaturas bem elevadas! Para quem não estiver de férias e estiver a trabalhar ou com exames não desespere que está como eu e as nossas férias não tarda chegarão!! Yeah!
Tenham uma óptima 3ª feira!! E para quem quiser sempre me pode ir acompanhando durante o dia no twitter, no pinterest, no tumblr ou no facebook! (Pois eu sei... estou em todo o lado!)
Espero que gostem das fotografias! Deixem-me os vossos comentários abaixo para saber o que acharam! 












Skinny Jeans: Blanco 
Peplum Top: Zara 
Flats: Aldo
Bag: Marc by Marc Jacobs
Bracelets: All from MySweetPearls
Watch: Casio


Love,
I

5 comments:

  1. cute loook!

    check out my giveaway on:
    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Great photos! Love the sun on you! Pretty outfit!

    Would you like to follow each other?

    Evi xoxo

    The Notebook of a Fashion Lover

    ReplyDelete
  3. Thank you so much girls!! =)

    xx

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...