Jul 16, 2012

Emma Stone rocking this month!!

Teen Vogue
August 2012

Emma Stone and Andrew Garfield

Emma Stone and Andrew Garfield

Emma Stone and Andrew Garfield

Emma Stone and Andrew Garfield

Emma Stone and Andrew Garfield





Vogue
July 2012





Vogue UK
August 2012









She's too cute, isn't she?? 


In a month where cinema was outstanding by the return of Spider-Man, Emma Stone is Mary Jane and is back to the big screen on her best and with days that her career will never forget. I think she really has the opportunity for becoming a big promise actress.
These editorial I show you are pretty good and altough I have few favorite pictures in each one, the Vogue UK editorial is so far my favorite and the one that I actually recognize myself. It's so me!! With all that 60's style - yes, I think I have lived in that time, I just love those years! It can only be! =)


Tell me, which one is your favorite??

Ela é tão gira e tem uma cara tão querida, não acham?

Num mês em que o cinema ficou marcado pelo regresso do Homem-Aranha, Emma Stone caracteriza o papel de Mary Jane e está de volta ao grande ecrã no seu melhor e com dias que marcam, sem dúvida, a sua carreira como uma actriz que promete.
Estes editoriais que vos mostro estão excelentes e embora tenha fotografias preferidas em cada uma das sessões, o editorial para a Vogue UK é realmente o meu preferido e com que também mais me identifico. É tão a minha cara!! Com todo um estilo anos 60 - sim, eu acho que devo ter tido uma outra vida nos anos 60, só pode, é que eu venero!!

Qual é o vosso preferido??


Love,
I

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...