Jul 12, 2012

Flower Power


Hey guys!! So my days are being very busy lately which means that I have a lot to think about! I think it's good, right? With the blog coming back and also my other project that I will present to you soon, the tasks on my to-do list are growing in a really fast way. The weekend is about to come - yay! - and I'm so anxious for it to get some rest, some sun cause I need to be tanned faasssttt, please, and some quality time with my family and friends!

On this day the weather was really windy but like very very windy and at the end of the day was kinda cold... What is this in the middle of summer???

For this day I choose my flower pattern dress good for the wind cause it's a little tight and never flows. Flower patters is definitely one of my favorites for summer for its happiness and fresh look that it gives to the look. To accessorize I choose my Xuz sandals, a portuguese handmade brand only for shoes, that I love -they are very high but also very confortable, that's the reason I bought them, and my Longchamp tote bag which I got from my mum on Christmas after coming from NY where I fall in love for them! It's very versatile and it's great to take it everywhere, job, weekend, trips.
Thank you so much for your lovely comments!! Hope you're having an amazing day!

Olá a todas/os!! Bem, tenho tido uns dias super ocupados ultimamente com imensas coisas para pensar e fazer. Acho que isso é bom, certo? Com o blogue de volta e com o meu outro projecto que ando a preparar para vos contar brevemente, as tarefas na minha to-do list estão a crescer a olhos vistos. O fim-de-semana está a chegar, finalmente, e estou super ansiosa para descansar um bocadinho, tentar ir até à praia para ver se ganho alguma cor, que estou branquérrima, e claro para passar algum tempinho com a família e amigos!

Para este dia escolhi um vestido com um padrão floral que gosto imenso e apesar da ventania que se fazia sentir e do frio ao fim do dia - que verão instável é este?? - foi a escolha perfeita para um outfit alegre e fresco. Para juntar ao vestido usei as minhas sandálias Xuz que gosto tanto por serem bem altas, mas super leves e confortáveis e a minha mala Longchamp que a minha mãe me ofereceu num Natal depois de vir de NY onde me apaixonei por elas! O facto de ser versátil e de ser perfeita para levar para todo o lado, trabalho, fins-de-semana e viagens fazem dela um must!

Quero agradecer-vos pelos comentários que tenho recebido e espero que estejam a ter um óptimo dia!






Dress: Stradivarius
Sandals: Xuz
Headband: H&M
Handbag: Longchamp

Love,
I

7 comments:

  1. Adorei o conjuntinho, super fofo :D
    beijinhOO

    http://fashionchic-leeticiaa.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. Qué bonito blog! Te invito a visitar el mío! :)

    Por cierto, me echaríais una mano? Soy finalista del concurso que organizan Fashion Salade y Billabong y necesito tan sólo un comentario debajo de mis fotografías, aquí: http://www.fashionsalade.com/2012/07/street-people/billabong/billabong-lowla-wants/

    MUCHÍSIMAS GRACIAS!!! Ü
    http://whatever-lowla-wants.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Nice picture!

    Folloowing you on google friend connect! Please follow back!

    New post!

    http://thechichut.blogspot.com.es/
    Irene :)

    ReplyDelete
  4. Love the little sun dress!! Sooo cute!!

    Loving your blog,
    -Lauren
    http://adornlafemme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Thank you all so much!! It means a lot to me!!

    xx
    MySweetPearls

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...