Jul 11, 2012

Fresh Air with Summer Colors




Even for a little windy day, summer it's summer and I usually can't really wear pants with hot weather, so I choose my principessa skirt for a light and fresh look. 
Sunglasses are, for sure, the most used accessory all year and my wayfarer model from Oysho I got two years ago have been my partner for every time, to stay in the car, for the beach or jogging, was the perfect choice and I truly love them!
Nothing better than sun, yellow stripes pattern so from the season and a palm tree to create the background of this outfit, right girls?
Let me know what do you think about this outfit by leaving a comment below.
 Just to remember, you can always follow me during the day on twitter or facebook, right on the side bar!

Mesmo com um dia com um bocado de vento, Verão é Verão e normalmente custa-me imenso usar calças com calor e por isso mesmo decidi escolher a minha saia de principessa para um outfit mais leve e fresco. Os óculos de sol são, sem dúvida, o acessório que mais uso durante o ano e o meu modelo wayfarer da Oysho que comprei há uns dois anos atrás tem sido o meu parceiro em todas as alturas, seja para o carro, praia, paredão, foi a escolha perfeita e eu adoro-os! 
Nada melhor do que um sol, o padrão amarelo às riscas tão característico da época e uma palmeira para juntar como background deste outfit, não acham?
Digam-me, o que acharam deste outfit?
E já sabem, sempre me podem seguir durante o dia no twitter ou no facebook!







Shirt Zara
Skirt Zara
Ballerina flats Bata
Bracelets All from MySweetPearls Bracelets
Necklace my own design
Sunglasses Oysho
Watch Casio

Love,
I

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...