Jul 13, 2012

Greek Crochet




It's already Friday!!!! 

The weather is getting worst up here - so windy - and we definitely can't put something very summer, so for this outfit I paired some skinny jeans with a white crochet dress that I wore as a top and some flat gladiator sandals.  Kinda greek! Those are my favorite skinny jeans ever and it's a little bit hard for me to get a new pair because I bought them in American Eagle... and we don't have it in Portugal. To join it I accessorized with some pearl bracelets I got from some friends of my previous job  - thank you so much girls! I loved them and apparently one of my friends Sofia too, so much that she almost tried "to steal" them from me one of this days - ahahah! she knows what I'm talking about!
What do you think about this outfit? Let me know by leaving a comment! 
So does anyone has some plans for the weekend??

Don't forget that you can follow me on twitter and facebook!


Finalmente é Sexta-feira!!!

O tempo por aqui está a ficar pior - cada vez mais vento - e definitivamente não dá para usar roupas de Verão Verão e por isso para este dia escolhi uma skinny jeans e juntei-as a um vestido de crochet branco que utilizei como top e uma sandálias estilo gladiador rasas. Parecia um pouco grega! =)
Estas skinny jeans são as minhas favoritas e não o que vou fazer quando se estragarem porque as comprei na American Eagle.... e nós não temos disso por aqui! Já estava na altura, não acham? 
Como acessórios juntei umas pulseiras de madre-pérola que recebi de umas amigas do meu antigo trabalho quando me fui embora, como se fossem friendship bracelets porque todas elas as tinham. Simplesmente adoro-as e cada vez que as uso lembro-me sempre delas, por isso, acho que a missão foi cumprida! =) Mas aparentemente uma outra amiga minha, a Sofia, também gosta imenso, uma vez que já tentou "desaparecer" com elas - ahahah! ela sabe do que estou a falar!
E vocês, o que acharam deste conjunto? Let me know!
Este fim-de-semana é de festival, o Optimus Alive, e apesar de querer imenso ir não vou poder, mas quero que me deixem a par dos concertos! Quem vai?

Não se esqueçam que me podem seguir no  twitter e no facebook!





Crochet dress: Blanco
Skinny jeans: American Eagle
Sandals: Aldo
Bracelets: Pedra Dura
Watch: Casio


Love,
I

2 comments:

  1. Ohhh you breathtaking girl,I can't take my eyes off!;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh, thank you so much Borjana!! I really appreciate your comment! Have fun in here!!

      xx
      MySweetPearls

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...