Jul 18, 2012

Pleated B&W


When I was young I had a passion for all these pleated skirts cause I could dance and dance and I had that feeling that I would fly and shine everywhere with my skirt or dress twirling . Something that I always think when I wear these kind of skirts and reminds me my childhood and how happy I was just dancing with my skirts. 
Today I have to you a black and white look with a simple shirt and a pleated skirt I bought late last year. This pleated black skirt is half sheer and that was what I loved about it for being very soft and weightless. It also reminds me "gone with the wind" for it texture. To accessorize it I choose some gold color to break the B&W and to keep it more formal for work with a chain necklace.
Hope you like the pictures! Thanks once more for the sweet comments!
Have an amazing day!!

Quando era mais pequena tinha uma paixão enorme por saias plissadas "e que rodavam" porque podia dançar e dançar e andar à volta até ficar tonta. Tinha sempre aquela sensação de que poderia voar e brilhar que nem princesa com a minha saia a rodar... Lembro-me sempre disto quando uso este tipo de saias, da minha infância e o quão feliz era só de dançar com estas saias.
Para hoje tenho um black and white look com uma camisa branca simples e uma saia plissada que comprei no final do ano passado. Esta saia é meia transparente e isso foi o que gostei nela por ser super levezinha. Lembra-me um bocado o "gone with the wind" pela sua textura!! Como acessório, decidi escolher uns dourados para quebrar o preto e branco e para lhe dar um look um pouco mais formal para o trabalho com um chain necklace.
Espero que gostem das fotografias! Mais uma vez obrigada pelos vossos comentários!
Tenham um óptimo dia que promete muito calor!














Skirt: Zara
Shirt: Zara
Flats: Bata
Necklace: MySweetPearls
Watch: Casio

Love,
I

1 comment:

  1. sou super adepta de looks minimalistas! sofisticação e classic ;) estou a seguir

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...