Jul 26, 2012

The Hilfiger's are back!!


Remember to leave you some pictures from Tommy Hilfiger fashionshow in New York back in February (here)?? 
So, now here it is the campaign with all members of Tommy's family. The Hilfigers are back!! Always with an amazing style, classic and very fashionable for this fall his inspiration were Town and Country as we can see very clearly in all the pics where they are featuring hunters. One of my favorite elements on the collection was the use of the upper-class equestrienne's world. Always loved these patterns and colors for fall!! 
And this family... let's be honest, is the most fashionable family ever, right? I will always love this brand, me and the whole family at home!
Photographed in the Warrenton woods, Virginia, by Craig McDean.
What do you think about the campaign? Let me know!

You can always follow me on Facebook and Twitter! Don't forget!

Lembram-se de vos ter deixado algumas fotografias do desfile da Tommy Hilfiger na NYFW em Fevereiro (aqui)??
Bem, agora tenho para vos mostrar a campanha oficial com todos os membros da "família" Tommy. Sempre com um style fascinante, maravilhoso, clássico e super fashion, para esta estação mais fria do ano as inspirações caíram sobre "Town and Country", como podemos ver muito claramente nas fotografias da campanha onde os modelos protagonizam caçadores. Um dos meus elementos preferidos utilizados nesta colecção foram o uso dos padrões equestres provenientes de uma classe mais elevada. Sempre adorei usar estes padrões e cores no Inverno!!
E esta família é qualquer coisa de outro mundo... sejamos sinceras, super elegantes, não acham? Será uma marca que terá sempre um lugar no topo das minhas marcas preferidas, minhas e da família cá em casa!!
Fotografados nos bosques de Warrenton na Virginia pelas mãos de Craig McDean.
O que é que acharam da campanha? Let me know!

Já sabem que me podem seguir no Facebook e no Twitter! Não se esqueçam!










Love,
I

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...