Aug 14, 2012

BACK FROM VACATIONS!!



Hey hey hey!!

So, I'm back from my vacations outside the city and I really couldn't do what I want to leave you updated here but for the ones who follow the blog on facebook had the chance to know what happened. I went to a place with no phone network or internet, in a place where wireless didn't even exist or they even (almost) would know what that is! So you can understand me, right? And all this for 2 entire weeks!! Can you imagine?
But I have to be honest with you... At first sight, it's very stressing being disconnected to the world, not knowing everything but then... it's amazing! It's a feeling of freedom - and it's not only myself saying this, everyone around me said it too - but at the same time felt really good and I didn't have those missing thoughts and also I didn't feel desperate. But then you have the "hangover" when you get back to your real life and you notice that so much had going on and so much many things happen and didn't know because you were out and just because there is some places outside which doesn't know what internet is!

But I'm back to the place where everything works and where real life really lives! And with this I'm already back to work, got my stuff all in the right place at home and enjoyed my last days of vacations this weekend in a perfect way!

Once this is my first post after being out, this one is just to keep you informed while I prepare some posts from all those days in magical places that I didn't know!  Trust me, you're gonna love it!  Stay tuned cause you'll can't resist! Ohh and I just found this magical places right here in Portugal! How my country can be so amazingly perfect and pretty? Loved the landscapes!


Hey hey hey!!

Bem, estou de volta das minhas férias tão precisas e muito bem aproveitadas fora da cidade! Realmente não consegui fazer aquilo que queria e que vos disse de vos manter com infos e updated aqui, mas para aqueles que seguem o blogue no facebook tiveram a oportunidade de saber aquilo que se passava. 
Estive num lugar maravilhoso, mas onde realmente não tinha qualquer rede de telemóvel ou internet, num local  onde wireless não existe e mal sabiam o que isso era! Portanto, acho que me compreendem, certo? E agora imaginem isto tudo durante duas semanas inteiras!! Conseguem imaginar?

Mas tenho que ser sincera convosco... Ao início era super stressante estar desconectada do mundo, sem saber de nada do que se passava, mas depois... foi maravilhoso! Quase que um paraíso! Um sentimento de liberdade, sem "preocupações" - e isto não sou só eu a dizer, mas todas as pessoas à minha volta - de férias, onde ao mesmo tempo não soube bem e mesmo sem ter aquele possível desespero "E agora?".
Mas como tudo tem as suas consequências depois veio a "ressaca" quando se volta para a vida real e nos apercebemos da quantidade de coisas que se passaram e que nós não soubemos simplesmente porque existem alguns lugares por aí que não sabem o que é a internet!

Pois é, mas estou de volta ao lugar onde tudo funciona e onde a vida real realmente vive! E com isto, já estou de volta ao trabalho, já arrumei as minhas coisas todas e aproveitei os meus últimos dias de férias este fim-de-semana da melhor maneira!
Uma vez que este é o meu primeiro post depois das férias, este é apenas para vos manter informadas de que estou viva enquanto preparo alguns posts de todos aqueles dias em lugares mágicos que ainda não conhecia! Acreditem, vocês vão adorar! Mantenham-se actualizados porque não vão resistir! Ahh e estes lugares que descobri são bem aqui no nosso país! 
Como o nosso país pode ser tão lindo e perfeito em tantas maravilhosas paisagens?


Much love,
I


PS: Did I mention bad TV too in the first week?? Yeah! And I have a surprise for you soon!
PS: Cheguei-vos a referir que a TV também nos deu problemas na 1ª semana?? Yeah!! E tenho uma surpresa para vocês brevemente!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...