Nov 2, 2012

Paper Crown Holiday 2012 Collection


HOLIDAYS HERE ALREADY?

 
LC Team just revealled Paper Crown's Holiday 2012 Collection and here it is my favorite pieces - almost everything - but ladies, we can definitely expect some glitter and although we have more basic colors, this is something very similar to Lauren's style and to something we're used to see on. We can also expect a lot of fluid pieces, leather and lace.
 
Am I wrong that you're already loving everything?

Here you have a sneak-peak of the collection where Lauren and her team never disappoint! Those pieces are very simple, girly, classy and detailed! Paper Crown collection is for sure getting better season by season! I know I can be very doubtful because I love everything Lauren does and in what she is involved but I have the opinion that with these clothes we can't go wrong and look bad, don't you think? My bad - our bad - we can't have it here in Portugal... Still, we're gonna wait until someone remembers us!


E não é que a equipa da LC acabou de revelar a Holiday Collection da Paper Crown para 2012 e, como é normal aqui no blogue, eu já escolhi as minhas peças favoritas - enfim, são quase todas... Ladies, com esta colecção podemos esperar, sem dúvida, peças com muito brilho, glitter e embora de cores básicas são todas elas muito ao estilo da Lauren e ao que estamos habituadas a ver. Podemos, ainda, esperar peças fluídas, peles e rendas.
 
Acho que com isto já estão a gostar, não?
 
Hoje, deixo-vos um sneak-peak da colecção confirmando assim a tese de que a Lauren e a sua equipa nunca nos desapontam! As peças criadas são peças simples, muito femininas, elegantes e detalhadas, verificando claramente na colecção da Paper Crown uma melhoria estação após estação! Eu sei que posso ter uma opinião duvidosa porque já adoro a Lauren em tudo o que ela faz - não fosse eu ter ido ter com ela numa sessão de autógrafos no lançamento do livro "Style" e horas à espera, mas eu acho que com estas peças nunca ficamos mal e ficaremos sempre prontas e perfeitas para sair de casa, não acham? Pena a minha - a nossa - que não temos acesso aqui em Portugal... Ficamos, assim, à espera que cá cheguem e se lembrem de nós!


 

 

 

 



You can see the all collection here!

What do you think about the collection? Any garment you would choose for yourself?

 
Love,
I


1 comment:

  1. I love your blog ... follow my blog below :D


    www.undefinedbluehoney.blogspot.ie

    thanks :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...