Oct 22, 2013

Meet Violetta and Agostino from Moschino


Last week were released the new iPhone cases from Moschino that is already available on the market but with the almost one month of delivery, it's expected to arrive early December - perfect for Christmas, right? (giving tips already)
They're really cute, don't you think? They even have their own names, Violetta the rabbit and Agostino the panda. I'm in love with the rabbit, it's so adorable!
The iPhone cases are made of rubber aka silicone and the panda is available for iPhone 4 and 5 and the rabbit only for iPhone 5 (all models).
So, now tell me... Which one is your favorite???

A semana passada foram lançadas as novas capas para iPhone da Moschino que já está disponíveis para compra no site deles, mas com quase um mês de entrega é esperado que comece a chegar no início de Dezembro - perfeito para o Natal, não acham? (eu já estou a dar dicas)
Não são super queridas?? Até têm os seus nomes próprios, Violetta - o coelho, e Agostino - o panda. Eu, então, estou apaixonada com o coelho, acho-o adorável!
As capas de iPhone são feitas em borracha - silicone - e o panda está disponível para o iPhone 4 e 5 e o coelho apenas disponível para o iPhone 5 (todos os modelos).
Agora digam lá... qual é que é o vosso favorito???







You can also find these cuties here.

Price: 48€


Love,
I

6 comments:

  1. Those phone covers are adorable! Totally getting one of these :)

    Follow me and I'll follow back!
    http://www.caitlininwood.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Qué graciosa la del conejo!!


    www.emerjadesign.com

    ReplyDelete
  3. Those are very cute! I just discovered your blog and will stay tuned. Check out some of my personal style at:

    http://www.alexawas.com

    ReplyDelete
  4. so beautiful cases! :*

    http://landing-in-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...