Oct 30, 2013

The Pink Issue



The Pink Issue


Since today is the Fight Against Breast Cancer Day, I had to share with you some of my pink choices for the season. I definitely have a pink issue, always have, always had. Pink is a girl color, a princess color and always reminds me of Disney princesses, all of that girly looks with skirts, pumps, jewelry and make-up. A glamour world that every woman deserves! All treat possible!

Today we celebrate the National Day to Prevent the Breast Cancer, a disease that takes lives of a still huge number of women. Today, we stand for them and for all that are daily battling this disease by helping raising funds to find the cure.

Uma vez que hoje é o Dia da Luta Contra o Cancro da Mama, tive de partilhar convosco algumas das minhas escolhas cor-de-rosa para esta estação. Eu, para dizer a verdade, tem um problema com rosa, sempre tive, sempre terei - simplesmente adoro, acho linda a cor e amorosa! Cor-de-rosa é cor de menina, de princesa e relembra-me sempre as princesas e o mundo da Disney. Todos aqueles looks femininos com saias, saltos altos, jóias e maquilhagem. Um mundo de glamour que todas as mulheres merecem! Todo o mimo possível!

Hoje celebramos o Dia Nacional de Prevenção do Cancro da Mama, uma doença que tira a vida a um número ainda elevadíssimo de mulheres. Hoje, estamos todas juntas por aquelas que já perderam a vida e por aquelas que batalham diariamente esta doença, angariando fundos para encontrar a cura.


Pink Ribbons Vixens Affected By Breast Cancer

Love,
I

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...