Oct 28, 2013

Weekend Review from Snapshots





Monday is here and one more weekend is gone... for the sadness of every human kind - I guess. Today I'm leaving you some instagram pictures from my weekend that was from a dinner at one of my friends' house, to a pre-birthday party in a new amazing backyard of my sweet friend Rita's sister, to a pumpkin picking and carving weekend with the family and a usual baking and lazy sunday on the couch.

Segunda-feira está aí e mais um fim-de-semana acabou... para a grande tristeza de toda a humanidade - acho eu! Hoje deixo-vos algumas fotografias que deixei no instagram do meu fim-de-semana que passou desde um jantar em casa de uns amigos, a uma pré-festa de aniversário da minha querida amiga Rita no novo e maravilhoso quintal da irmã, ao anual fim-de-semana de compra e escultura das abóboras para o Halloween e claro, ao habitual Domingo de invenções na cozinha e de sofá.



Pumpkin Pie

of course it's not me but I didn't have time to take a picture with this dress I wore on saturday night =)

Sunday night watching the portuguese X Factor



Love,
I

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...