Nov 26, 2013

Can I stay home all day?

 
img1
 
 
This makes me wanting to stay home all day and first of all wanting every pajama. How I love Oysho and all of their collections. These satin pyjamas man-inspired are amazing with a great and soft touch. Very comfy!
 
Isto faz-me querer ficar em casa o dia todo e, acima de tudo, faz-me querer estes pijamas. Ai, como a Oysho me deixa... (suspiro) Cada vez que entro numa loja fico sempre encantada e pareço uma miúda numa loja de brinquedos! Estes pijamas de cetim inspirados no estilo masculino são maravilhosos e com um toque de sonho. Super confortáveis!
 
 
img2
 
img3
 
You can find more at their website.
Podem encontrar mais no website deles.
 
Sorry for my absence... lots of work and only a few hours of sleeping this past week.
Desculpem a minha ausência... imenso trabalho e apenas algumas horas de sono nesta última semana.


Love,
I

1 comment:

  1. I'm currently at home for the holidays, but I wish I had such cute pajamas!

    xo, Liz
    www.casualconcern.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...