Nov 5, 2013

Lauren Conrad November Kohl's Collection


Letter from Lauren: Cozy November


The month of November is here and my beloved Lauren Conrad, my role model for everything - after my mom - released the new pictures from her November collection for Kohl's after in October announced she got engaged (so happy for her!). This partnership has lasted for a few years now and with a month that pretends to be cold, of course will need a lot of cozy sweaters and warm colors. 
As usual I have my own favorite pieces starting with the grey balls sweater above, it's beautiful and I wish we could have Kohl's in Portugal or even the possibility to ship in. It looks so cozy and warm! Then we have the penguin blue sweater below, SO cute!! I'm guilty with my cutest iphone case of a penguim! The bow shirt and the lace dress are also my favorites! And have you seen the pearl details on the penguin sweater and the knit collar?? SO ME!!! (I'm so thrilled right now!)
She always looks amazing in pictures - she already taught us how to pose to pictures - so elegant, classic with an amazing glow and bright look. Look at her perfect hair and make-up!! C'mon!! =)

O mês de Novembro está aí e a minha adorada Lauren Conrad, uma role model em tudo o que faz - depois da minha querida mãe, claro - lançou as novas fotografias da sua colecção de Novembro para a Kohl's depois de em Outubro ter anunciado que ficou noiva. Esta parceria com a Kohl's já dura há alguns anos e com um mês que pretende ser frio, pois claro, iremos com certeza precisar de muitas camisolas confortáveis e cores quentes.
Como é habitual eu escolhi as minhas peças preferidas e começam com a camisola das bolas em cima, é linda e quem me dera que tivessemos Kohl's em Portugal ou até mesmo a possibilidade de entrega de encomendas cá. Tem um ar tão confortável e quente, não acham? Depois temos a camisola azul do pinguim em baixo, TÃO FOFA, não tivesse eu uma capa de iphone com um pinguim que tanto a-d-o-r-o! A camisa dos lacinhos e o vestido de renda são, também, os meus favoritos! E já repararam nos detalhes com pérolas na camisola do pinguim e na do colarinho!! É tão a minha cara!!!
As imagens da campanha... Ela fica sempre tão bem nas fotografias - já revelou algumas dicas de como tirar boas fotografias - tão elegante, clássica e com um brilho magnífico. Olhem só para o cabelo e maquilhagem perfeitos dela! C'mon!! =)

Chic Peek: My November Kohl’s Collection

Chic Peek: My November Kohl’s Collection

Chic Peek: My November Kohl’s Collection

Chic Peek: My November Kohl’s Collection

Chic Peek: My November Kohl’s Collection

Chic Peek: My November Kohl’s Collection

What do you think about her November collection?
O que acharam da colecção de Novembro?

Love,
I

1 comment:

  1. This collection is wonderful and I love Lauren Conrad... Do you follow me on facebook (https://www.facebook.com/NewYorkParigiMilano) or instagram (http://instagram.com/manualloro)???
    http://newyorkparigimilano.blogspot.it/...I follow you...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...