Nov 6, 2013

Pearly Wishlist



Pearly Wishlist #1

 
Mango coat, €49,99 / Mango black suede bootie, €59,99 / Marc by Marc Jacobs zipper wallet, €110 / Mango crystal drop earrings, €19,99 / Forever 21 twisted bracelet, €4,29 / Cuff jewelry, €21 / Wool hat, €93 / Forever 21 hair clip accessory, €2,90 / Giorgio Armani rose fragrance, €52 / kate spade new york 2014 17-Month Agenda, €27



In exactly one month it's my birthday and I'm very excited to start sharing some of my favorites once a week until the week before the big 25! This is the best time to start giving some tips to family and friends for what I wish, like and need. I've seen the past few years that it's hard to choose some gifts or even to give tips without knowing what I'll get on my b-day. I'm a surprise person, I love surprises and I love to be amazed and excited with all around the big things but I don't usually get that much because I always find something or I'm even the one who's planning everthing - I know, it's bad! 
So, this year with the blog I'll give as much tips as I can to be surprised by my beloved ones! The first post of my pearly wishlist for my 25th birthday is here!! 
 
As well as my birthday wishlist, this will also be my favorite things on the market right now that I'll share with you. So, feel free to comment and thank you so much for all your comments and feedback! Big thank girls!

And, let the countdown begin!

Precisamente daqui a um mês é o meu aniversário e estou super contente por poder partilhar convosco alguns dos meus favoritos/desejos, uma vez por semana até à semana anterior aos grandes 25! Esta é, sem dúvida, a melhor altura para começar a dar algumas dicas à família e amigos daquilo que eu gosto e estou a precisar. Tenho percebido nos últimos anos que é sempre difícil escolherem um presente ou até mesmo eu dar algumas dicas sobre pressão sem eu saber o que vou receber no meu dia de anos. Eu sou daquelas pessoas de surpresas, adoro surpresas e adoro ficar super contente e maravilhada com as surpresas e principalmente, gosto de ser surpreendida (q.b) pelas pessoas que gosto, mas normalmente não me acontece assim tanto disso porque, ou eu descubro sempre alguma coisa ou então sou eu que estou a planear a surpresa - pois também adoro fazer surpresas -, é mau, não é?!
Por isso mesmo, este ano com o blogue decidi que vou dar o máximo de dicas possíveis para que possa ser realmente surpreendida! O primeiro post da minha pearly wishlist dos 25 anos está aqui prontinha!!

Aproveitando este tema da birthday wishlist, esta será também a minha selecção de itens favoritos que podemos encontrar nas lojas e que irei partilhar semanalmente convosco. Por isso, sintam-se à vontade para comentar o que gostam e o que gostariam de ver por aqui. Quero, ainda, agradecer-vos os vossos comentários e feedback! Muito obrigada!

E que comece a contagem decrescente!

Love,
I

11 comments:

  1. esse perfume é tão bom! e os brincos, ainda mais bonitos ao vivo! :)
    loved the blog! following!


    thegoldenstripes.blogspot.pt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigada Filipa! Que querida! =)

      Um beijinho

      Delete
  2. LOVE your wishlist, esp the MJ wallet xxo
    Jamie
    www.candystilettos.com

    ReplyDelete
  3. Presents are the best part of birthdays - especially the ones you give to yourself straight off a wishlist, lol!

    That Kate Spade planner is absolutely adorable.

    xo, Liz
    www.casualconcern.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. True story Liz! I also love the ones I usually give to myself! =)
      xx

      Delete
  4. i'm loving everything on that wish list! AH-mazing!

    love from LA,
    mrschanelO.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. I hope your wish come through, cause those are great items...
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. love the coat and the hat! happy early birthday!

    www.thestylebender.com

    ReplyDelete
  7. Gostei de tudo, facilita a nossa imaginação....o perfume é muito bom.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...