Dec 1, 2013

Hello December!!


Deck your halls with these 15 easy holiday décor ideas

My favorite time of the year is here as well as my birthday month which will be very soon!! So you can probably imagine how excited I am!! Today, I'm leaving some season inspirations for those who aren't into the spirit yet and some pictures of our Christmas tree at home!
Very soon, you will have here on the blog my November favorites and some Gift Guides I've been preparing for a while!

Have a merry and bright month!!

A minha altura preferida do ano chegou, assim como o mês do meu aniversário que está para muito em breve!! Por isso, podem imaginar o quão entusiasmada eu estou! Hoje, deixo-vos algumas inspirações desta época oficialmente aberta para aqueles que ainda não entraram muito no espírito natalício e algumas fotografias da nossa árvore de Natal em casa!
Muito em breve irão ter aqui no blogue os meus favoritos do mês de Novembro e alguns Guias de Presentes que tenho vindo a preparar.

Tenham um feliz e mágico mês!!

gingerbread marshmallows

cozy + lush christmas

holiday decor

Christmas!


DIY reindeer art

Merry Mantels!

tiny wreaths.

christmas knits

Friday Favorites

Sparkle

Our Christmas Tree!!

Some details - bright and glitter!



Love,
I

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...