Dec 6, 2013

Today I'm the Birthday Girl

 
 
 
Yeah, I'm not the kind of girl that shares and announces everywhere my birthday but today is a special day, it's my 25th birthday, a quarter of century, so I had to share with you!
Good to be Friday cause once I'm working all day I can have dinner with my family tonight and with friends tomorrow! Can't wait!
My 24th was a good year full of emotions, surprises, smiles, laughs and happiness, so I can probably start thinking about planning my 25th, right? Well, I wanna be happier and healthier than I was this year! That's it!
 
And as someone told me today... My birthday is only once a year, so today it's all about me!
 
Pois é, eu não sou muito aquele género de rapariga que partilha e anuncia por todo o lado que faço anos, mas hoje é um dia especial, já faço 25 anos, um quarto de século, por isso tinho de partilhar convosco este dia!
É óptimo ser 6.ª feira porque como estou a trabalhar o dia todo posso ir jantar à vontade com a minha família e amanhã com os amigos! Mal posso esperar!
Os meus 24 foram de um ano cheio de emoções, surpresas, muitos sorrisos, gargalhadas e felicidade, por isso acho que posso começar a pensar em planear os 25, certo? Bem, só quero ser mais feliz ainda e ter saúde, mais do que tudo o que tive este ano! É isso!
 
E como hoje alguém me disse... O meu aniversário é apenas uma vez por ano, por isso hoje é tudo sobre mim!
 
 

Love,
I

PS: Today, I'll be sharing some pictures of my day on Instagram. Stay tuned!

1 comment:

  1. So happy birthday ^^
    http://prettylittleoutfits.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...